Shoes and snow

Sooooooo jag har testat allt nu och det verkar som skorna och klanningen faktiskt matchar varann...vilken ar javligt tur eftersom jag letat som en galning efter vita skor utan att hitta nagon alls....tror inte det skulle vara latt som en platt att hitta ett annat par.....



Jag har nyss blivit klar med mitt evighets jobb att sortera alla DVD filmer och sen skriva ner alla i fina listor. Det har vart sjukt jobbigt men nu ar det i stort sett klart! Kanner mig lite stolt over mig sjalv....=)
Det ar 0 grader ute just nu, och det snoar faktiskt! Forsta snon som kommer nu! JAG ALSKAR SNO! Antar att det inte kommer ligga kvar pa marken men det ar anda supermysigt.

Annars idag har jag varit fast och last andra personers bloggar - det ar intressant att se vad som hander i folks liv, speciellt de personer man knappt pratar med eller inte sett pa lange.

Jag och alskade Jessie har ringt om varann idag - sa irriterande - men jag ska forsoka fa tag pa henne ikvall igen och se hur de har det nere pa Jamaica. Miss it....

Jag antar att ni sover dar hemma, hoppas ni sover gott!
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0