Shoppat & Krockat

Jag sag precis att det var 13 timmar sen jag uppdaterade bloggen, dagen har verkligen gatt superfort! Jag spenderade timmar och timmar pa olika affaren med svarmor och Liana, och hittade tillslut en klanning som jag kopte! Det ar ingen direkt brudklanning, men den ar ganska lik det jag egentligen letade efter fran borjan.... den ar vit i sidentyg, valdigt tajt och gar strax under mina knan, halterneck. Vi kollade ocksa ut ett diadem med parlor som jag ska ha i haret, och kollade ut nagra smycken som passar bra till.... sa det kanns valdigt bra att ha hittat en klanning som inte ar varsta brollopsklanningen - men anda ar valdigt fin och passar bra till det lilla lilla brollop vi ska ha nu. Jag vill garna visa er den men kommer inte lagga upp de bilderna nu, jag vet att baby smygtittar pa min blogg ibland om det ligger bilder pa honom uppe =)

Nar vi holl pa att parkera bilen pa parkeringsplatsen utanfor affaren sa hande en liten grej.... Mrs Lewis missade platsen hon ville parkera pa och borjade backa bakat, samtidigt som en bil i full fart backade ratt ut fran en annan parkeringsplats, sa det blev en ordentlig small.... som tur var blev inte svarmors BMW speciellt skadad, varre blevden med den bil som vi krockade med.
Damen i den andra bilen var en riktigt white - trash brud som saklart slangde sig ur bilen och borjade skrika och braka och hennes dotter i 10 -12 ars aldern hoppade ur bilen och borjade skrika och vifta " you crashed my car! oh ohhhh you crashed my car!" sa sjukt komiskt att den lilla tjejen fick varsta attityden, jag kunde kanppt halla mig for skratt....

Oc vad har baby gjort idag....jag hade ratt (saklart!) Nar vi kom hem efter alla timmar i olika provhytter var han nere i kallaren och DJ:ade, och hans playstation stog pa paus mitt i ett spel.... jag behovde inte ens fraga vad han hade gjort i alla timmar.....livet ar orattvist ibland! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0