Sometimes I love you less

Jag bytte alltsa till en ny mobil i forrgar....min kara pojkvan ska ju saklart borja med att "fixa till" den at mig sa den blir lite mer personlig med de ringtoner jag vill ha och lite sant kul.... sa jag later honom leka med den och satter mig och kollar pa film, jag litar 100% pa Kevin saklart. Technic- freak pa hogsta niva.
Nar jag far tillbaka den har han lagt in en videorington pa sig sjalv som sager "Babeeeee pick up the phone, pick up the phone baby its me. What's up baby?Pick up the phoooooone" Den har fula videon kommer alltsa upp pa alla inkommande samtal. Lagom kul.
Han har ocksa lyckats ladda ner nan sur gubbe som pratar ist for mina signaler nar nan forsoker ringa mig, ist for signaler som gar fram skulle ni alltsa hora en irriterande gubbe som sager nat om att i fall ni gillar vanliga signaler far ni ringa nan annan... Inte ett dugg kul.
Det som ar minst roligt av allt detta ar att Kev inte kommer ihag hur han gjorde eller vart han gick for att lagga dit gubben, alltsa far vi inte bort skiten.
Vissa dagar ar han inte min favorit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0