Sov gott =)

Nu har vi precis tranat klart! Vi har varit ute och sprungit, och kort massa sit-ups och armhavningar, jag kanner mig riktigt stolt over mig sjalv =) Det var inte kul...det ar svinkallt ute och Kevin korde verkligen hart med mig, Liana och Nathalie.... men det ar bra, maste komma i form igen sa nu ardet bara att kampa pa - Kevins bootcamp ska fa oss riktigt snygga infor sommaren 2009....eller nat.....

Annars idag fick jag inget gjort jag borde ha gjort...jag, Mrs Lewis och Liana var pa David's Bride hela eftermiddagen och kvallen och valde ut klanningar. Jag provade 12 stycken olika brudklanningar och massa olika slojor, skor och tiaror. Det var en konstig kansla kan jag lova....jag har altid tankt mig att nar jag val gor det sa ar det med min egen mamma som smakrad, och min egen syster som hjalper mig halla i klanningen nar jag gar....men det ar inte sa nu...det kanns sorgligt - men samtidigt sa vet jag att de kommer vara dar sen nar det verkligen galler.
Jag tankte lagga ut lite bilder imorgon sa far ni hjalpa mig att valja mellan de 2 jag fastnade for mest, sa jag kanner att mina vanner iaf har hjalpt mig med det viktigaste av allt - att valja den klanning som jag ska gifta mig i.
Love you guys.....




Kommentarer
josie

hej gummsan!shet jag hänger ej me..ska ni ha ett riktigt bröllop lr??iom att du ska ha brudklännign och allt??fan vil inte missa d=( ledsen jag bli nu!

mm sätt upp bilder så få vi säga va vi tycker=) love u honey!saknar dig jättemkt

2008-11-11 @ 09:37:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0