stormen har lagt sig....

Efter Obamas forsta tal som president och nationalsangen slutade alla telefoner har att ringa och folk akte hem eller gick och la sig. Baby har satt sig i kallaren med sitt kara playstation3 och spelar nat javla krigsspel online med folk med konstiga namn. Jag haller pa att lasa min bok, men jag kanner mig alldelens for trott for att forsta vad jag egentligen laser. Det ar lugnt och skont i huset....bara jag och min pineapple juice.
Imorgon blir en lugn och skon dag. Jag har egentligen tid hos frisoren men jag vet inte om vi kommer hinna med det pa morgonen, jag hoppas det iaf...... pa Torsdag morgon har vi mote med varan advokat, det ska bli intressant.... jag har vantat pa att fa traffa henne! Jag har aven fatt mina papper fran skatteverket i Sverige sa nu borjar allt som behovs falla pa plats...snart ar det dags..........I cant wait......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0