Turn back time

Jag och Kev ar lika efterblivna bada tva. Redan imorse vaknade jag innan honom och blev stressad for att jag trodde att han hade forsovit sig.... han klagade pa att hans vackarklocka var dalig for den hade inte ringt, och nar han kom till jobbet sa forstod han att han var 1 timme tidig..............

Jag vaknade senare igen och fattade (fortfarande) inte varfor min data och mobil gick pa olika tider....... tills Liana sa att jag hade glomt stalla om klockan....

Nyss stressade baby mig om att klockan var 9, och vi ska vara pa festen kl 9.30 pm.....vi skyndade oss och var pa vag ut nar Liana undrade varfor vi stressade, klockan var bara 8.....

Ingen av oss hade stallt om klockan under hela dagen...... dum och dummare.


Kommentarer
josie

no doubt.dum och dummare=)heheh

2008-11-03 @ 09:24:48
Charlotte

Hej hej! Tänkte bara lämna ett avtryck på din sida :D Jag följer den lite, hittade den genom Blixman´s blogg. Kul och läsa om en svensk som är nästan lika gammal som mig och har flyttat till ett annat land, skulle jag nog också kunna tänka mig att göra om jag inte hade det livet ja har här hemma :) Ha det gott!

2008-11-03 @ 15:12:57
URL: http://lalalottiees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0