Wedding dresses....

Okej...jag vet att Josie redan lagt ut en bild pa mig i brollopsklanning....=) Tack gumman for de vackra orden ocksa....you make me cry hahha.....
Soooooo jag visar val nagra av de jag valde mellan.... OBS! OBS! Jag bestamde mig i slutandan for att inte ha nagon av dessa klanningar for det lilla minibrollopet vi ska ha nu...... nar det riktiga brollopet blir i Sverige nasta ar kommer jag forhoppningsvis ha mina alskade brudtarnor med mig att valja ut ratt klanning =) Love you girls....














Kommentarer
Karin

kan man alltså köpa marabou på ikea?:)

2008-11-18 @ 11:48:48
URL: http://karinolofsson.se
Christine

Åååå, gumman! Ett ord. VACKER. <3

2008-11-18 @ 16:27:37
Christian & Kenneth

Vad fin du är :) Vi saknar dig här på natten.

2008-11-20 @ 01:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0