Dags att...

...ta fram kanelbullarna fran Cinnabon (mmm.............) och en kopp te och nagra avsnitt av Heroes och sa ska min dag sluta...... det var min plan iaf!
Men... baby kom precis hem med en annan ide, namligen att byta om och ut och springa! Maste da bara upplysa er om att det fortfarande ar storm, och jag anvander det inte som en ursakt att slippa, men det ar verkligen storm!
Jag skyndade mig att gomma hans traningsklader sa nu far han roa sig med att leta efter dem. Det roligaste ar att han inte fattar att jag tagit dem, han ar pa riktigt orolig att han borjar fa daligt minne och undrar vart han lagt dem, hahah.

Sa lattroad ar jag.

Men nat straff ska han val ha for att han forsoker forstora min mysiga avslutning pa en lang dag.



Kommentarer
josie

heheheh fi fan a rolig du e..jag kan ba se mig framför mig att han springer runt där som en virren höna och leta och du sitter i din säng me bulla och heroes och småskrattar i smyg =)heheh u go girl=)

2008-10-29 @ 08:56:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0