Fredag

Heeej alla, happy friday! =)
Idag har vi stadat allt i rummet, det inkluderar lador, skap, alla horn och garderober och nu ser det rent och fixat ut. I stort sett alla mina grejjer fick plats i garderoben - det kanns bra.
Jag var med baby till jobbet idag, vandrade runt lite pa Manhattan ochg kopte ett par vinterskor, det behovdes verkligen. Pa bara nagra dagar har graderna droppat helt sjukt mycket, forra veckan gick vi i t-shirt, nu ar det strax under 10 grader ute!
Okeeffe och Tanisha och baby Kristin ar har, de spelar Gentleman i kallaren och haller alla vakna, jag, baby och Liana softar i rummet och foroker kolla pa Comedy Channel men jag ar sa trott jag kan inte koncentrera mig.
Det blir alltsa en lugn hemmakvall fast det ar fredag.....

Imorgon ska vi ta det lugnt och kaka middag ute och bara hanga...funderar pa att ga pa bio men vi kan inte komma overens om vilken film vi ska se....vi far se vad som hander.

Vad har ni for planer for helgen?

I love you all....saknar er!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0