God morgon!

Jag vaknade av babys otroooligt irriterande vackarklocka, jag vet inte hur manga ganger jag har hotat att forstora den och det har funnits dagar nar jag slagit lite pa baby, och det finns dagar nar jag (tydligen...) har skrikit at honom pa svenska nar alarmet gar igang. Det later varre an brandlarm. Det sjuka ar att han kan sova igenom det!
Men 2 minuter efter att den slagit igang ringde Jessie sa jag vart pa bra humor igen, I miss you girl..... och min gudson ar sjuk..lilla skrotungen....
Nu ska vi iaf aka till posten och skicka ivag min syrras present, lite forsent men battre sent an aldrig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0