Helg!

.....men jag ar forkyld och baby ar i skolan....jag har fatt aran att vara barnvakt at kusin Troys dotter Zanaiah, hon kom redan kl 7 imorse nar killarna akte till skolan, sa vi har hangt hela dagen.... det borjar bli lite langsamt  nu, vi har hunnit babbla igenom allt en 23 aring och 5 aring har gemensamt och kakat  frukost 2 ganger, kollat pa Disney channel och hjalpt svarmor att stada huset...... men hon ar hur sot som hellst!

Nar kev kommer hem ska vi till Ikea och leta efter nya mobler sa vi kan fa plats med mina klader ocksa, inte bara hans....
.....fast han har redan gett upp mkt, min klader har jag pressat in i lador och garderoben medans hans klader ligger vikta i sma hogar overallt.... sen har han lovat mig en hel kvall med dinner and movies och glass =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0