Isa goes....

...byggarbetare. Hantverkare? Neh men jag vet inte vad det heter men jag bygger ihop mobler iaf. Baby lamnade mig ensam med hammare, bruksanvisning och massa konstiga delar och forsvann till jobbet. Jag har tagit en liten paus och sitter pa Msn med Athina och snackar skit. Man kan ju inte bara jobba?! =)
Pa TV ar det "the real housewives of Atlanta" - tank att ha sant liv! Kim kande for att kopa en bil sa hon kopte en bil! Det enda hon gjorde var att ringa ett litet samtal till sin man och saga att hon ville ha en nyyyyy bil och han fixade det pa 2 sekunder! Det ar galenskap.
Nu ska jag satsa pa att bygga klart innan alla kommer hem fran jobbet. Ha en bra kvall!
Love







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0