J & J

Mina brudar Josie och Jessie.....jag vet inte ens hur jag ska beskriva allt, jag har inga ord for er......
detta ar verkligen personer som halkade in i mitt liv och blev till 2 av mina 3 allra basta vanner! Vi har gatt igenom sa mycket  - ups and downs  - och det finns verkligen sjukt mycket minnen och skamt mellan oss...Triple Trouble =)
Jag alskar er verkligen!


Jag onskar verkligen jag kunde vara dar for er nu....jag vet att ni bada gar igenom jobbiga saker och det kanns orattvist att vara liv aldrig verkar vavas ihop igen, nu bor vi (igen) pa olika stallen i varlden.
Jessie du har gett oss en liten extra stjarna ocksa, min underbara gudson Zion.
Ni vet att jag tanker pa er, och det betyder sa mkt for mej att ha er i mitt liv, fast det ar pa avstand nu....


Kommentarer
josefine

saknar dig galet min homegyal....du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.vi kommer cs snart min pingla.ta hand om dig..älskar dig alltid!

2008-10-19 @ 15:38:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0