Kaos!

Mitt har ar katastrof..verkligen... knapp frisorer vill ta sig an det trasslet, och da har jag anda skandinaviskt och tunnt har....men Ida ville bli min hjalte och tipsade mig om Redken Extreme och nu borjar det bli ordning och reda i fagelboet jag har som har....





sa nu ska det bli fixa av - Baby och Nathalie har tydligen tjafs om vem som ska fa betsamma vad som ska handa med mig, baby vill att mitt har ska vara brun - rod - lila farg - han ar overtygad att det kommer bli hot hot hot! Nathalie vill att jag ska go back to blonde. Vi far se vad som hander.....................


Kommentarer
josie

hehehe va ha d blivit så kaosigt..omg girl=9hehehehe asg.flt=)

jag håller me kevin..deff..kör på nåt cu aldrig haft tycker jag..lite röd brunt..blont ha du ju haft..så inte likakul förändring..du kan ju alltid färga om d om du ej gilar d...lr klippa av d ;P

miss u hun

2008-10-23 @ 09:45:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0