Last night:

Vi hade jattemysig middag pa Olivegarden,  men sen skippade vi bion, vi far tar det ikvall ist. Kevs basta van Okeeffe skulle upptrada pa ett stalle som heter Spice som ligger har pa Long Island, sa vi akte dit for att supporta honom ist. De var superduktiga, jag blev rikgit overraskad! Jag har hort Okeeffe sjunga manga ganger och tyckt det later hemskt! Verkligen katastrof, han kan knappt halla en ton. Meeeeen man ska inte vara domande for med lite trummor och bas pa det och ratt val av sang sa lat det sjukt bra! Vi blev kvar dar hela kvallen tills sent in pa natten.



.....Men sen da...nar vi kom hem borjade vi braka...jaaaa kara vanner det tog alltsa 2 veckor att bo ihop innan det borjade...det ar en san sjuk sak att tjafsa om men det ar en viktig sak, han fragade nar jag ville att vi skulle gfta oss, alltsa ha den riktiga cermonin....jag sa att helst pa sommaren men sa fort papperen bli klara sa kan vi ju aka hem till Sverige, som vi sagt hela tiden att vi ska gora - gifta oss i Sverige.
Baby har changed his mind. Det ar en jattesvar situation for jag vet hur mkt press han har pa sig fran sin slakt att vi ska ha ett stooooort fint brollop och hans mormor har tjatat om det sen jag traffade henne forsta gangen. Jag forstar att alla vill att vi ska gifta oss har, och jag forstar att han ar stressad over att de flesta i hans slakt inte skulle aka till Sverige om vi gifter oss dar. Det kommer bli exakt samma for mig om vi gifter oss i New York. Jag kommer aldrig fa farmor och mormor att flyga over, och jag vet att mina kusiner, farbroder och moster inte kommer kunna aka over. Jag maste fa ha mina vackra brudtarnor Jessie, Josie och Ida och det kommer kanske inte heller funka om vi gor det har.
Now.....det ar svart - jag tycker att det ar rattvist att gora det i Sverige - mina vanner och familj kommer missa sa mkt i mitt liv iaf att mitt brollop kanns viktigt att alla ar med pa.
Kevin vill ha 2 brollop, eller 2 cermonier. En i Sverige, en i New York. Later ju bra, alla far vara med och bada vinner, men...... da kommer vara slaktingar aldrig motas. Jag vill inte att det bara ar min slakt och Kevin nar vi ar i Sverige, och jag ensam utan min familj och vanner nar vi har det i New York.
Har jag helt fel?


Kommentarer
Ida

hej gumman!!! va mkt du har hunnit med under några få dagar...känns som en evighet sen jag kom tillbaks från NY...och Miami är ännu värre...usch vad jag saknar det! och dig såklart! när det gäller ditt bröllopp så har du självklart rätt! (och inte för att du är min bästa vän :) )........tänk på allt du gett upp för kevin...och du vill ju ha ditt dröm bröllopp! och det är ju ditt och inte hans släkts...om han vill ge dig allt så är det de som gäller...va så envis som du brukar lol...puss puss

2008-10-26 @ 18:50:13
Anonym

new york new york--

2008-10-26 @ 21:10:38
URL: http://vitryss.blogg.se/
josie

hej gumman!jag förstår dig till max..herre gu du finner dig på hans sida av världen me hans fam varje dag..och du kan träffa hans släkt nä ni typ än känner för de..nä ni få barn kommer ni säkert ha dop och grejer och födesldagar där borta..fö mestadels..om han inte kan ge dig detta tycker jag e lite snålt.han måste tänka sig in i din sits lite och se va du gett upp fö all fram tiden troligtvis. då få han lr hans fam tänka sig att ge upp nåt som e viktigt fö dig för 1 gr..visst hade d vatt nice å ha på 2 ställen,men som du säger man vill ju ändå att fam ska sammanföras och träffa varan.känns ju lustigt om ni ska gå era liv och era fam inte ens ska ha träffats!stå på dig gumman!detta kommer inte va en lätt resa..men du klara d!jag kommer snart..ha även en stoooor lgh på g..så anytime u need a place to crash..u know it=)

love u gumman!puss puss...vi finns här!

2008-10-27 @ 09:42:43
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0