Missing....

Dagen har vart valdigt lugn..jag har varit hemma och kollat pa Heroes och spelat playstation..jag har varldens jobbigaste hosta och mar inte direkt superbra... Kevin gav mig frukost i sangen nar vi vaknade idag, det var mysigt =)
Efter att baby akte till jobbet sa kom Nathalie over och vi har legat och slappat och babblat om det mesta i varlden, och aven om det i grunden ar Kevs van sa kanns det skont att ha en tjejkompis har som verkligen kanns akta. Det gulliga med henne ar att hon verkligen vantat pa att jag ska flytta hit och hon har verkligen under hela tiden statt vid Kevins sida och stottat honom nar han tyckt att det vart kaos att ha sin flickvan i Sverige.

Jag saknar mina egna vanner - fast allt ar bra har och jag nyss har kommit hit sa kanns det lite trist att inte kunna ha nan att kaka lunch med eller dricka vin med.....I miss you girls.....jag tittade i mitt album J & J och Ida gav mig som avskedspresent och grat lite haha. Kanner mig lite lojlig men ni betyder sa mkt for mig, och jag saknar lilla trollungen Z, jag kommer bli knapp av att inte se honom vaxa upp! Love you bebe!
Jag undrar verkligen vad ni alla har for er dar hemma..................









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0