Onsdag

God morgon....................
det tog lang tid innan vi slapade oss ur sangen idag, jag har hostat hela natten och sovit jattedaligt, plus att nar jag val somnade vid 4 imorse sa dromde jag mardommar. Jag var pa sjukt daligt humor nar jag vaknade vid 8 och hade mumlat till baby pa svenska - den enda ord han hade kant igen var svordommarna hahah. Jag somnade om igen iaf och sen slog vi pa en film innan vi kakade brunch och nu ar jag ensam igen, baby akte nyss till jobbet.

Imorgon ska vi till Ikea och ta hem de mobler vi betsallt till att moblera om i rummet sa vi far plats med alla vara klader och skor, det ska bli sa skont, och jag alskar verkligen den garderob vi valde ut! Det ar superbra for det finns skohallare i den ocksa, helt underbart! Den enda skillnade fran bilden ar att spegeln sitter pa den forsta dorren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0