Sov gott!

Vi bestamde oss for en hemmakvall - den forsta sen vi kom hit - sa nu har vi smallt i oss mat, lask och cheetos i sangen och ska ga och sova strax....
Tiden har gatt fort i Miami, och de dagar som ar kvar kommer sakert ga fort ocksa.... men sen har vi varan lilla New York semester kvar ocksa innan Ida aker hem och lamnar mig ensam i mitt nya hemland.... jag har inte riktigt fattat an att this is it, nar hon aker hem ar jag ensam kvar har....jag har ju baby saklart - men jag tror jag kommer fa panik och sakna alla mycket mer efter hon aker....det kanns fortfarande lite som att jag ocksa ska aka hem till Sverige snart.........
Hur som helst ar jag valdigt lycklig just nu - det kanns spannande att ta mig an den del av mitt liv som fatt legat at sidan sa lange - mitt forhallande med den personen jag alskar mer an nat annat.... my husband to beeeee.....=)



Kommentarer
josie

ojj hemmakväll..antar d behövdes=)heheh

fi fan .husband to be...damne..säg inte så d skrämmer mig!hehe but im happy för jag kommer snart ändå=)fan va jag dog av garv nä du berättade om hu ida märkte bilen..they will always remembe ru guys=)hehe

njut d sista dagarna där!tiden går fort!love u hun!puss

2008-10-07 @ 23:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0