coffee or noooo coffee?

Jag brukar alltid dricka kaffe vid 4 - 5 tiden, för det är då jag är som tröttast...och jag älskar mitt kaffe på morgonen!
Men....jag har kanppt sovit nått idag, alltså igår...så jag dricker inget kaffe nu.
Inte för att jag tror att jag känner av det och det gör att jag inte skulle kunna sova..men ahh jag vet inte.
Jag vill verkligen ha en kopp kaffe...
...fast kl 14 måste jag gå upp och göra mig snygg igen och vara någolunda okej så jag borde kanske testa att inte dricka nåt kaffe och så kanske jag sover rikgit bra?
Jag känner mig helt schizofren. För 1 kopp kaffe.
Normalt?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0