Im leaving

Jag ska åka till Arlanda snart. Det är väldigt mixade känslor idag. Igår var det mycket gråt, det var sorligt och det var känslosamt. Det är inte lätt - det är inte kul att säga hejdå till sina närmaste vänner.

Nu..känns det...jobbigt. Sorgligt. Underbart. Nervöst.
Jag är överlycklig. Det känns självklart att göra detta, jag har absolut inga second doubts.

Men....

..jag har lite ångest att jag slutat på det jobb jag älskade. Jag lämnar mina vänner och familj. Jag väljer att börja ett nytt liv - när jag redan har ett bra liv här....
Jag ska inte tänka för mycket, om jag inte skulle tagit beslutet att försöka - skulle jag ångra mig for resten av mit liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0