seg uppdatering....

I know I know jag är sämst..får skylla på att Baby kom hit och det sista jag tankte på var att sitta vid datorn....
Jag hade en underbar helg i Dalarna med familj, mina älskade tjejkompisar, och Kev som fick uppleva sin första kräftskiva! Han var lite i chock men han repade sig snabbt och var the last man standing tillsammans med Ida =)
Love you guys.....tack att ni alla kom på festen!

Nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv, har blivit sjuk och det är verkligen inte en bra tid för det. Jag går in på min sista jobbvecka nu och om nåt har jag absolut inte råd att inte jobba in i det sista.

Countdown Status:  19 dagar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0