Dumma ideer när man är full?

Helloooo peoples....sitter och glor på TVn..har precis käkat tonfisksallad och nu funderar jag på om jag ska käka en liten kaka, är det värt det eller ska jag vänta tills imrogon när det är helg och jag inte behöver springa efter?
Dansen idag gick okeeeeeej, lite huvudvärk av ungarna - ibland undrar jag om jag var full när jag kom på iden att börja undervisa 21 st 4 - 9 åringar!? Det blir iaf sommarshow för dem den sista maj så det är bara att kämpa på så det blir fint på scenen. Wish me luck....
Ahh, just ja, som jag sa imorse så är vi snart klara med hela hus-processen, äntligen! Så det verkar som vi snart kommer vara husägare. Ni kan väl se mig och massa små "Kevinsar" tulta runt här?





Kommentarer
Ingrid

Oh ar det dar huset ni kommer kopa?

Sv: tog mig for evigt att skriva det dar inlagget for nagon manad sedan och det ar manga som vill komma hit!

2009-04-24 @ 04:43:34
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/
Fia

I wish you luck!! Det kommer nog att gå jättebra.. va kul att få sätta upp en liten show, och se andra göra den koreografin man själv hittat på :-) Har du några bilder innefrån huset?! Små "Kevinsar" haha.. är du barnsugen gumman?! Varflr inga så "Bellisar"?? haha.. Kram!!

2009-04-24 @ 23:34:23
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0