Förlorat jobbet....

Jaaaa, alltså det går verkligen segt att få mitt liv på fötter här i New York. Idag fick jag ett sms att mamman i familjen där jag är nanny har blivit av med sitt jobb = jag blir av med mitt, inte så himla bra, speciellt som vi har massa saker att betala + flygbiljetter till Sverige måste köpas snart...aj, aj, aj....meeeeeen, what to do? Jag brukar ju alltid säga att "allting som händer har en mening med det" så det är väl bara att vänta och se.

Imorse var vi iaf på en jobb-mässa så sökta massa jobb, och har redan en intervju nästa vecka...imorgon ska jag på möte med U.S Navy också - och luuuugn, don't panic - jag säger inte att jag ska gå med, men är riktigt nyfiken iaf....
Men håll tummarna för mig att jag får nåt jobb snart!

Som vanligt har jag vart inne i stan idag, dansklassen gick bra och baby bjöd mig på middag efter, vardagslyx att kunna mötas upp och käka tillsammans, han i smutsiga jobbkläder och jag helt svettig hahah, men ändå underbart!
Det var ganska skönt ute idag, men grå himmel...här har ni iaf NYC i bilder:
Lots of Love




Kommentarer
linda

åh vad härligt det låter! :) åh new york...

2009-04-03 @ 15:30:52
URL: http://lindalina.blogspot.com
Anonym

Ååå. Lovely! Jag måste se NY, den saken är ju klar. Får jag bo hos er i ert nya hus då? ;) Hoppas du mår bra i stora staden vännen. Puss och kram



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0