Foton; En vanlig dag på Manhattan

Dagen var braaa, soligt och varmt och vandrade runt med Juicy inne i Manhattan, vi såg en grupp affärsmän på lunchrast, de håller sig i flock och oftast med ena handen i byxfickan och en kaffe (starbucks?) i den andra. Blått är tydligen färgen som är coolast i år bland det här folkslaget;



Sen passade vi på att "turista" oss bland vårblommorna =)



Efter det var det dags för min dansklass med ungarna. Tydligen är det skollov så bara 4 små stackare dök upp, men vi hade kul ändå. Juicy lekte fotograf;



Jag hann även träffa min long lost friend Jermaine och babbla 1 timme, sen käka med min älskling Kevin på Jimmy's BBQ Burger, så man kan lugnt säga att det var en bra dag!



Kommentarer
Fia

Va kul.. vet inte om det är jag som missat det förut, eller om du kanske inte nämnt att du dansar med kids.. :-D Vad kör du för sorts dans?! Fan man blir sugen på att flytta till NY, låter som man får lite variation på livet! Kram

2009-04-10 @ 16:51:36
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Ingrid

jobbar du som danslarare?

2009-04-12 @ 21:00:34
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0