Galen natt!

Dagen igår var verkligen lyckad! Efter att ha gått omkring på New York Auto Car Show i några timmar, käkat korv med bröd och tagit massa kort så åkte vi hem igen och fixade oss, och sen tillbaks till Manhattan! Thaimat med Kev, Nadia, Trey och sen kom lilla Juicy och M också...maten var supergod, min drink var god, vi hade riktigt trevligt helt enkelt. Hamnade hemma hos en snubbe pa 25th Street och 7th Ave med mera drinkar och babbel, och kom inte hem förens 5.30 imorse. Det var absolut en underbar kväll, trevligt, trevligt....även fast vi aldrig kom iväg ut på klubben som vi skulle =)
Imorse skulle vi varit i kyrkan med resten av familjen, men varken jag eller baby orkade släpa oss upp kl 9, så vi missade det totalt (jaaaa, vi fick utskällning av svärmor, men det var det värt att sova ut...)
Nu blir det dushen igen, fixa mig och sen iväg till Manhattan igen! Ikväll blir det middag med Kevs familj och alla andra vänner, jag har ingen aning om vart vi ska äta, det blir tydligen en överraskning....

Det finns massa kort från natten - men Kev har lagt beslag på kameran, så det får bli en senare uppdatering!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0