Jag & mitt greencard

Okej, dagen harit lååååång, men väldigt bra! Vaknade första vid 4-tiden, körde ju några vänner till flygplatsen - de ska på semester i Florida (I'm not jealous, yeah right!) sen åkte vi direkt hem och somnade om i 1 timme, upp - fixa oss och sen iväg till Immigrationsverket där vi efter några timmars väntande fick gå in till våran intervju. Allt gick bra och det var ganska snabbt över - nästan lite för snabbt! Det vart verkligen "Is this it?"-känsla efteråt hehe, men som sagt - mitt pass har en fin stämpel i sig nu och ett GreenCard är på väg med posten!
Kevin tog med mig ut och käkade frukost på en Diner, sen hann vi med några ärenden innan vi åkte hem och somnade om.
Nu är det snart dags för middag, Kevin är ute och grillar kyckling och jag har precis kokat ris och gjort en stor sallad och jag är så himla hungrig!
Ni sover säkert gott där hemma, jag tänker på er!
Lots of Love




Kommentarer
linda

Åh så kul!!! Grattis Grattis :) Kramar

2009-04-30 @ 07:09:34
Pappa

GRATTIS gumman....... äntligen har du fått fått green card

2009-04-30 @ 08:55:14
Therese

Såå fiina!!!

2009-05-03 @ 17:34:09
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0