Långsamt...

Känner mig helt sliten idag, vet inte om det beror på hur lite vi sov i helgen, PMS, eller uttråkning?! Solen lyser iaf ute men har inte orkar släpat mig ut nåt mer idag.
Imorse var vi iaf och skrev lite papper med mäklaren, kanske blir 3:e gången gillt nu då...vågar inte hopas för mycket än, men allt borde vara klart i slutet på veckan!

Jag har sökt massa jobb senaste veckorna, men börjar tappa hoppet nu... jag har aldrig haft några problem alls att skaffa jobb, meeeeeeeen....självklart så ska jag ha problem nu - när jag mer än någonsin i livet behöver ett jobb! Thanks till pappa, mamma och Kevin så funkar allt ändå okej, men det är verkligen inte långvariga lösningar....det som stressar mest är biljetterna hem till Sverige i sommmar, priserna går upp hela tiden så jag måste verkligen få ett jobb snart!

Ajjaaaa......annars blir det inte mycket gjort idag, en riktigt slapp-dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0