Snurr, snurr...



...i huvvet.....har varit mycket som virvlat omkring i min lilla ärthjärna de senaste veckorna, och att planera 1 bröllop och en mega super fest är inte det lättaste kan jag lova! Speciellt inte när jag håller på att få psyk-bryt över att jag är uttråkad och helt fattig och behöver ett jobb, realllyyyyy bad.... Nu har jag iaf (men hjälp av baby) fått lite ordning på min tankar iaf, och jag tror jag stressar upp mig alldelens för mycket....eller som Kevin så fint sa att vi är väldigt lika som personer, men min hjärna funkar sämre hehe. Så en liten lista har jag fått ihop, lite är fixat, men mycket kvar att göra!

Sverige-bröllop:
*Kyrka   √
*Festlokal   √
* Brudtärnor   √
*Min klänning   √
*Toastmaster / Madame (hehe)   √
*Alkohol   √
*Inbjudningar   √

To do:
*Biljetter hem....
*Menu för middagen
*Gästlistan (suck...suck...kommer aldrig bli perfekt)
*Bordsplacering
*Blommor
*Vart ska alla bo?!?!!!!!!
*Bridesmaids - klänningar
* DJ

Neeeeeeeh, jag orkar inte tänka mer idag, och vi ska upp tidigt imorgonbitti. Dags att sova, eller iaf krypa ner i sängen...where all the magic happens som alla envisas med att säga...well, I dont know about that, men en film blir det nog innan vi somnar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0