Sometimes, I love you

Ligger i sängen med laptopen nu...har precis kommit hem igen efter att ha sprungit med baby, och tagit en dusch. Nathalie var inte med idag och jag och Kev var irriterade på varandra så det vart som en utmaning...vi sprang fortare och fortare tills jag trodde jag skulle falla medvetslös på marken haha...men det känns så bra efteråt, och all ilska är borta också - perfekt!
Den första "Fast & the furious" är på TV så det blir att mysa och kolla på den, love it....
Hoppas ni alla sover gott!
Lots of Love



Kommentarer
Ingrid

Ute och springer sa tidigt? Pa en lordag? Jag orkar knappt stiga upp ur sangen och ata frukost! hehe

2009-04-18 @ 16:02:01
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0