Stressig söndag!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag. Vi hade en jättebra kväll igår, helt galet kul! Bilder kommer komma upp senare, men nu ska vi iväg på RepJA fashionshow, och jag är redan sen! För en gångs skull är killarna klara innan mig! Panik!!!!!
Förövrigt är det 30° ute och jag har faktiskt hunnit sola i 30 minuter, yeaayeyyyy! Inte för att det syns men...

Ajjaaaa peoples, vi hörs senare! Nu blir det på med klackarna och stora örhängen,
Lots of Love


Update: Här är lite bilder från igår:


1.I bilen på väg till modevisningen. / 2. På TV-skärm när Omar spelar bilspel. /
3. Killarna är coola som få.

1. Baby rockar "I'm so special" tröjan / 2. Jag & Andre som spioner

1. Vi leker på Dave & Busters / 2. Middag på Friday's / 3. Bilspel - jag vann!


Kommentarer
Ingrid

Sv: kanske du kanner san tvivel eftersom du har haft svart att hitta jobb... i borjan da jag hade svart med plugget sa tankte jag ocksa pa att flytta hem igen dar det inte fanns sa mycket strul, men nu nar allt gar som planerat sa kan jag itne ens tanka mgi att flytta hem igen. Vad jag alskar med att bo har ar att ingen kanner mig och jag kan vara anonym pa nagot satt, jag kommer fran Vasteras dar alla vet allas liv..

2009-04-27 @ 08:42:07
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0