Dagen som gått...

Jepp, jepp nu är jag hemma i sängen igen, det blir typ alltid så - att så fort jag kommer hem så slappar jag till i sängen med laptopen. Jobbade hela dagen idag, var trött som faaaaan när jag gick av mitt skift...sen direkt till huset och hjälpa baby med att riva isär saker, hehe....väggar och grejer.
Körde svärmors BMW till huset idag och råkade speeda rakt igenom rött ljus och massa polisbilar (Oooops!) men det gick bra, antar att de hade nåt viktigare för sig.....annars då? Blev kallad 16-åring av en tant på jobbet idag hehe, hon tyckte jag var alldelens för ung för att ha en ring på fingret!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0