Girl talk

Okej, så jag storstädade verkligen idag, och tvättade och fixade. Känns bra nu när det är klart och allt luktar tvättmedel och fräscht, men faaaaaan va tråkigt det är medans man håller på alltså!!! Hoppas baby blir glad iaf för ärligt talat har vi inte sett golvet på ett tag nu....
Nu väntar jag bara på att Liana ska komma hem så vi kan grilla hamburgare (jaja, om man tränar får man äta...) och dessutom är hemmagjorda burgare inte så farligt....eller?!
På TVn är det "Real Housewives of Atlanta" - underhållning på hög nivå, "Gurl, I'll ripp off your wig and your eyebrows!" Hehe, underbart!
Passande nog fick jag det här sms:et från Tanisha preics nyss: "Miss independent, trust no man, fear no bitch. Kiss no ass and chase no dick. Be a real chick and pass this shit" HA HA HA, hon kommer ha ihjäl mig med alla sjuka saker hon skickar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0