Japansk middag och chardonnay

Ikväll efter jobbet tog baby med mig ut på japansk restaurang - Benihanas, heter den. Väldigt mysigt, man sitter vid bord som tar 8 - 12 personer så om man inte är i stort sällskap så blandas man in bland andra människor. Kocken lagar maten framför dig på bordet, och kastar med stekspadar, kryddburkar och maten - riktigt underhållande. Våran kock var i och för sig spansk, han hette till och med Pedro, men himla duktig var han!!! Helt klart en superbra kväll och det är inte så ofta nu för tiden som jag dricker vin och drinkar =) På vägen hem stannade vi och köpte glass, så nu käkar jag chokladglass med brownie och grädde...har man PMS så har man, hehe....


Kommentarer
linda

Va kul! Jag var också på en såndär japansk restaurang där de lagade maten vid bordet. Ichibiri (stavning) hette det... :) Min värdfamilj tog ut mig på den restaurangen när jag fyllde år.

2009-08-31 @ 10:50:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0