Ledig dag, onsdag

Okayyy peoples...det vart himla sent igår kväll, efter Body English så hamnade vi på en Diner och käkade frukost och babblade. När jag kom hem pratade jag med stackars baby i telefon som jobbade dubbla skift och skulle komma hem runt 7-8 imorse...vaknade klockan 7 av att baby ringde mig ochsa att han tar ett extra pass och sen går på sitt vanliga skift igen så han jobbar alltså 32 timmar i sträck just nu. 32 timmar! Fattar ni vilken idiot han är?! Jag blir galen.....ska iaf sminka mig och åka in till Manhattan och möta upp honom snart för middag.
Jag känner mig superseg idag! Har mest legat i sängen och pratat i telefon och målat naglarna. Var faktiskt lite bakis när jag vaknade och det regnar ute så det var absolut värt att ligga kvar!

Just ja, kvällens roligaste var när vi satt och käkade (vi hade ett bord längst in i hörnet, annars var det helt tomt i den delen vi satt) och en kille körde värsta catwalken genom hela retaurangen ner till vårat bord - samtidigt som han knäppte upp sin skjorta och började smeka sin mage...... När han kom fram till vårat bord och upptäckte att det faktiskt satt killar med runt bordet också så stammade han ur sig "Sorry!" och vände och skyndade sig tillbaka, hehehe! Vi kunde verkligen inte sluta skratta! Såklart var Romaine tvungen att göra en parodi på det och började med att lägga sig på golvet och göra armhävningar för att "pumpa upp sig". Servitriserna låg över borden och skrattade ihjäl sig med oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0