Lonely.

Jag kommer ihåg en natt precis när jag hade flyttat hit, och baby jobbade övertid hela natten och han åkte från Manhattan på sin rast, hem för att hämta upp mig och sen låg vi i bilen och kollade på film hela natten. Mysigt! Det var mycket enklare innan han blev kompis med cheferna och de bestämde sig för att omplacera honom hehe, nu kan han knappt gå ifrån jobbet för att käka middag med mig.
Jaja, det blir att sova ensam inatt igen då, men jag har ju min rastafari-nalle som jag släpat med över halv jordklotet, han är mitt bästa sällskap när inte baby är nära =)

Drömmer mig bort till soliga stränder och fish & festival =) Oookej, Hellshire may not be the best beach, den är faktiskt katastrof, men många bra minnen från Jamaica hittade jag i en gammal mapp ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0