L.O.V.E

Okej, de flesta som läser min blogg har nog koll på läget om hur jag och Kevin blev tillsammans och allt, men nån frågade om det så jag tänkte köra en kortis om vad som hände....

Sommaren 2006 började Kevin skicka mail till mig via en internetsite (BP, hehe - you know how we roll yeeyyyy) och han fångade mitt intresse och vi började maila och prata via MSN - dag & natt - och tillslut började vi ringa varann och ha videocalls via datan också. Jag och mina pinglor Jessie & Juicy skulle åka via NY till Kingston, Jamaica och hade planerat in 3 veckor in the big apple (vi blev kvar 7..8?!) och det var under den tiden som jag och Kevin började dejta seriöst. Både han och jag hade mest sett det som en möjlig sommarflirt (♪ girls just wanna have fun ♪)
Hur som helst, det var the all american way med bio och middagar och romantiska promenader på stranden, det ena ledde till det andra och en magisk natt så kysstes vi på gatan utanför Kevins bil och efter det var jag fast! ♥
När vi väl lämnade NY för Jamaica så var det skitjobbigt att vara ifrån varandra, och det slutade med att jag kom tillbaka till NY över en helg innan jag flyttade tillbaks till Sverige. I Februari 2007 kom Kevin till Sverige första gången och sen dess har det varit vi.....

Sooooo, long story short - sen Feb 2007 - Sept 2008 hade vi långdistans förhållande då vi sågs varannan eller var tredje månad, nån gång gick det till och med 4 månader emellan vi sågs! Det var sjukt jobbigt och ibland kändes det hopplöst, men nu är vi här - gifta och bor tillsammans och it was worth it all!



Kommentarer
Therese

Sååå fiint!! :-D

2009-08-11 @ 22:43:12
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0