Manhattan, baby!

Idag blir det stan som gäller! Jag kan inte fatta att jag brukade åka in minst en gång i veckan hela hösten och vintern, hehe, nu tycker jag det känns ganska jobbigt att åka tåget och gå och knuffas med alla människor...men New York City är faktiskt nånting helt fantastiskt! alla byggnader och alla ljus är häftigt!
Idag ska jag träffa en kompis som jag inte sett på väldigt länge, och om jag hinner ska jag möta upp svärmor och hjälpa henne shoppa kläder...inte för att hon behöver varken hjälp att shoppa eller mer kläder, hehe, men hon ville ändå ha sällskap.
Vad har ni gjort idag?
Lots of Love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0