Morgonmöte!

Okej, vaknade tidigt och hade möte med floristen inför festen (suck och pust - jag är så jääävla trött på bröllopsförberedelser!) men svärmor hängde på så jag fick iaf tillfälle att gasa runt i hennes BMW - ♥ it! Det är mycket roligare att köra den än babys jeep hehe.....
Har precis käkat frukost och ska snart till jobbet, det är en one-day-sale idag så jag vet att det kommer bli galenskap! Att sälja skor för nästan $2000 när skorna är på rea för $6 - 25/ par är inte enkelt direkt.... Dessutom är jag tjurig för att alla andra är lediga och ska till vårat hus och fixa och grejja, jag vill också! Men, men....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0