Officially yours

Imorse hade vi möte med personerna på stället där NY-festen ska vara om exakt 1 månad idag! Ohh la la....det kommer bli galet, men jag måste säga att det börjar bli lite tjatigt nu....

Partyplanner: - Do you have your weddingdress ready?
Jag - Check!
Partyplanner: - Is it altered?
Jag - It was perfect from the beginning, I wore it already
Partyplanner: - Aha, okay...do you have a special song?
Jag & Kevin: - Check!
Partyplanner: - What song.....
Jag & Kevin - Turbulence "your the one"
Partyplanner: - Aha, okay....


Stackars människor jag och Kevin som varit så snälla hela tiden ändrade hela layouten imorse och ändrade om i menyn också. Perfekt måste det ju vara! Nu ska jag minsann visa hur americanized jag har blivit, hehe. Det jobbigaste just nu verkar vara att min älskade lilla mamma inte kan komma, men du vet att du betyder mest av allt så att du mår bra först är det viktigaste! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0