*Pust!*

Har precis duschat och nu blir det sängen! Det gick asbra att springa ikväll även fast det var ett tag sen sist! Nu jäääävlar blir det hårdträning inför NY-festen! =)
Kevin blir alltid på så bra humör när han får plåga mig lite så han ville åka till huset och fixa lite, men jag tyckte det räckte med att hämta upp posten, svettiga och varma som vi var...."You can't say nothing 'cause you smell bad - you smell like gustavskorv!"  skrattade baby och bestämde att vi skulle fixa lite i huset iaf, hehe.... (ja, alltså det ligger ett stall i närheten av nya huset och det stinker häst överallt, och om ni inte vet vad gustavskorv är borde ni skämmas =) eller hälsa på i Dalarna!)



(gammalt, gammalt kort- men det bjuder jag på)


Kommentarer
Hannah

Alla vet väl vad gustafskorv är?? ;)



Har börjat ett eget litet bootcamp...typ...är så fattiga nu både jag o honey, så vi tar cyklarna till skolan för att spara in några kronor på busskort, det är ju trots allt rätt schysst väder än. Så 7 km dit o 7 km hem blir det varje dag....rätt ok för en småtjockis :D



Ja, jag känner att jag saknat bloggandet lite, men samtidigt har det vart skönt att inte känna press att behöva uppdatera om allt jag gjort eller tänker....så det har fått ligga. Det är väl det som är tjusningen med att ha en liiiiiiten blogg som knappt nån läser....en eller två tjatmostrar kan jag ju ignorera *;) men om jag skulle ha en hel drös så skulle jag nog få ångest :D



Kul o se att det går framåt för er, o kul att du fått varit hem till Sverige en vända, antar att du packade resväskan full med Marabou innan du återvände? Smakade du sommarchokladen? mums

2009-08-25 @ 16:58:11
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Marina

hejja gustavskorv!!

jag saknar den, den finns ju inte här nere hos mej heller...

2009-08-26 @ 10:48:45
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0