Ytligt.

Det tar riktigt lång tid att fixa mitt hår nu för tiden. Jag tror jag började bry mig mer om ytligheter sen jag flyttade till NY.... eller jag har liksom alltid varit en sån som fixar med sminket eller kammar håret när jag ser en spegel - fast det har liksom blivit lite värre sen jag kom hit.Tjejer ska vara så jäkla pyntade med långa naglar med mönster, perfekt (naturligt) smink och silkesmjukt hår som blåser i vinden....fast det där med håret tror jag ifs att jag får jobba mer på eftersom jag är vit - ingen förväntar sig att en svart tjejs hår ska vara silkesmjuk och om det nu är det så utgår ju folk från att hon har fejkhår. Det händer ofta att människor vill tasfa och pilla med mitt hår och om det inte är fantastiskt mjukt och välkammat så blir folk liksom besvikna.....

Jaja, nu har jag iaf sminkat mig och fixat håret, bytt kläder 3 gånger (fortfarande inte bestämt mig!) och baby står i duschen - snart ska vi till Nadia's fest på en nattklubb inne i stan.
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0