Boots & Boobs

Förresten kanske jag ska berätta vad jag fick i julklapp? Mest intressant för mig kanske att kunna gå tillbaka och se när jag har glömt bort det!

Fick ett diamantarmband av älskling, "man ser det bättre mot färg" tyckte svärmor och lyckades alltså påpeka att jag är väldigt blek just nu, därav den random julblommar i bilden...

Nya tröjan, örhängerna, lockarna från nya locktången och nya tuttarna från Victoria Secrets bästa idé någonsin!

Utöver det fick jag också nya stövlar, massa strumpor, läppglans, bodylotions och parfym, en mini-grill till huset och pyjamas. Lyckad jul måste jag säga!



Kommentarer
linda

Vilken snygg bh!!! I love mönstret! kram

2009-12-27 @ 23:09:19
URL: http://bylindaly.blogspot.com
Jennifer

Hej! Är lite sugen på att beställa några t-shirts från repJa. Och jag minns att du skrev förr att man kunde få rabattkod ifrån dig. Undrar om det gäller fortfarande isåfall?



God fortsättning/ Jen

2009-12-28 @ 17:58:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0