Hmmmm...?

Jag har skrattat så sjukt mycket på jobbet idag. I 11 ½ timme har jag skrattat nästan hela tiden! Helt sjukt, och det är inte bara jag - alla verkar mer eller mindre total knäppa, det måste bero på att det börjar ta på folk att jobba så långa pass med bitchiga brudar och sega kärringar som kunder?! Folk är fan inte riktigt kloka, de skriker och bråkar om skor som vi inte har eller priser som de tycker är fel. Eller som en brud idag som kom upp till mig när jag pratade med en kunde och kastade en stövel på mig, "GET ME THIS IN A SIZE 9, NOW!" Jag försökte förklara för henne att det inte funkar så, man måste hålla sig till en säljare, men fick till svar "YOU CAN'T TELL ME WHAT TO DO, I SAID - GIVE ME THE FUCKING SHOE! NOW!" Haha, guuuud alltså, jag tjafsade lite med henne innan jag tröttnade för att hon bara skrek så jag gick därifrån.
Eller min kund som ställde till värsta scenen för att vi inte säljer Christian Louboutin skor, och vägrade titta på några andra skor, neeeeh röd sula är ju jätteviktigt.....


Nu måste jag faktiskt sova, jobbar 9.30 - 21.30 imorgon, mitt sista 12-timmars pass innan jul =) Love you darlings!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0