Inför julen.....

Har halvsovit framför TV'n i några timmar nu, har sån äcklig huvudvärk. Kom på att jag börjar 7.30 imorgon, jag som hatar att jobba morgonpass, hellre jobbar jag till sent på natten. Well, whatever....kan inte fixa det nu! Var iväg och handlade lite grejer tidigare idag också, massa köttfärs till köttbullarna jag ska fixa till julen, lite olika strössel till muffins som jag ska baka och lite annat smått och gott. Bara kakformar till pepparkakorna som fattas! Eftersom jag alltid bakar saker från grunden så gillar Kevins familj när jag pysslar i köket - inget shake and bake här inte =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0