It's only a matter of time

Jag somnade strax efter midnatt igår, vilket är tidigt för att vara mig. Vaknade till några gången av att älskling spelade playstation, sista gången var runt 5 då han kom och la sig. Nu har jag varit uppe sen 10 och han sover fortfarande hehe. Idag har jag en inplanerad intervju för ett annat jobb - vi får se hur det går, eller rättare sagt vad de erbjuder i lön...fast jag hatar Macy's så kan jag absolut inte gå ner i lön, och provisionen från skorna är helt okej - mer än okej nu inför julen.
Sen blir det att jobba till 00.20 inatt, ni skulle se mitt schema nu, det är massa 12 timmars-pass och inga lediga dagar. Man får stå ut.....


Kommentarer
linda

Vi jobbar o jobbar... Jag körde 12,45 tim i går!! Phew! I morgon 11.15 tim. Härliga fredag :) hmm.. kram

2009-12-10 @ 19:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0