Julbakat

Detta är vad jag har pysslat med idag, och varit och tvättat mattor och täcken. Husfru-dag typ...

Jag och Liana har planerat världens överraskning för baby när han kommer hem ikväll (HAHAHA!) Vi ska minsann slå honom i snöbollskrig! Dags att klä på oss massa kläder och ut och börja göra massa snöbollar så vi är redo när han kliver ur bilen, men vi vet redan att vi kommer förlora - det blir alltid så att vi är dem som skrikande springer därifrån sen.... ajaaa, det är där överraskningen kommer in, baby vet nämligen inte att snöbollskring väntar.



Kommentarer
linda

Vad duktig du är!! Hoppas överraskningen blev lyckad :)

2009-12-22 @ 23:51:10
Wanda

Men ååååh va nice! Wish I had a kitchen.

2009-12-23 @ 05:01:35
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/
Fang

gud så mysigt, blev sugen på att baka själv!



Kul att det gick bra för dig och din man! Själv ska jag kasta mig in i k-1 fiancé visa ansökan snart, har också en kille i New York! Dock har vi varit tillsammans i 3,5 år och varit ifrån varandra som högst 9-12 månader ifrån varandra, tar oftast 7 månader mellan alla besök, han är flygrädd så det blir en massa turer till new york. Fy! jag önskade att vi kunde ses lika ofta som du och din man gjorde! :) kul att se att någon har "made it"!

Hör gärna av dig på bloggen!

2009-12-23 @ 06:19:02
URL: http://myeality.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0