♥ Massa kärlek ♥

Jaha då var sista dagen slut (snart!) och det känns sådär..... jag hann med det mesta idag, till och med träffa de jag ville träffa, och pussa mycket på lilla farmor, det känns så jobbigt att åka iväg och veta att det är sista gången jag träffar henne. Min vackra lilla surkärring som till och med imorse tjatade om att jag var bitchig =) Ni som känner henner vet ju precis hur hon är ♥
Snart blir det sängen, eller jag ska försöka vara vaken så sent som möjligt så jag kan sova på planet imorgon, pappa kör mig till flygplatsen.



Kommentarer
Lena

Hej Isabell

Hoppas du känner att du fick en bra tid i Sverige i alla fall trots att din farmor är dålig och att det kanske var sista gången du fick träffa henne..

Men det är ju så i livet.. Saker händer men livet går vidare... Men du gjorde helt rätt som åkte.

Hoppas det ordnar sig för dig med jobbet... Många kramar... hälsa alla... tacka mrs Lewis för kläderna..kram Lena

2009-12-04 @ 23:18:02
linda

Hoppas resan hem går bra o att du lyckas sova på flyget!! Skönt att du hunnit med det mesta hemma i Sverige. Vi får lov o ses nästa gång, om det så är i Sverige eller NY. kramar

2009-12-05 @ 06:56:58
madde

onskar verklighen jag kunnat aka till sverige med dej, men samtidigt ar jag glad att jag hann traffa lilla farmor innan jag akte.. Kanner sig sa maktlos nar man sitter flera tusen mil bort i sin lilla bubbla.. Och det var skont att du akte hem nu, sa du fick traffa henne ocksa.. alskar dej och det e skont att vi har varandra har pa andra sidan atlanten..

2009-12-05 @ 23:08:34
josie

hej gumsna..bra att duj e hemma...=)

e verkligen ledsen over att hora om din farmor..hro verkligen hur det e hon som sager det att du e bitching,,da jag traffat henne nagra ganger=)... anda skont att hon e desamma pa det sattet,,ler...

cs snart ok...saknat dig..puisss

2009-12-06 @ 12:10:29
Linda

Jo, visst vet man hur hon var, söta lilla mormor. Är i hennes lägenhet nu, ja sarah o johan ska sova här. Känns bättre på nå sätt, o närmre henne. Har varit sjukt jobbigt till o från idag. Hur mår ni?<3

Man får glädjas åt att hon fick förra helgen med alla barnbarnen, utom madde :(

2009-12-06 @ 23:37:46
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0