Namnförslag....

...Det här med bebisnamn, det är ju svårt - fast jävligt kul att fundera på (neeej, jag är inte gravid, än...) Jag gillar ju Melisse som de flesta redan vet, men det låter mer kul än gulligt när baby säger det så det funkar absolut inte, det måste ju vara ett namn som funkar på både svenska och engelska. Sen gillar jag Makayla, det är superfint - absolut en favorit.....tills jag såg idag på Yahoo att det ligger i toppen (plats # 30) av de vanligaste tjejnamnen de senaste 10 åren. Det gillar jag inte, men sen såg jag att även Isabel ligger med på listan, plats # 42! Suprise - det trodde jag aldrig...däremot var jag säker på att Kevin skulle finnas med, men nooo noooo...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0