Natti, babes!

Vad är det idag? Måndag... jobbade mitt lilla gulliga 12 timmars-pass, efter en partynatt liksom = mindre bra planering men det funkade. Igår firades nämligen att jag och baby varit gifta i 1 år (den 7 dec) med middag med vännerna på samma restaurang som vi förlovade oss på, gullig tanke av Kevin ♥ Efter det hamnade vi på Belmont som vanligt på söndagar, som vanligt mycket folk och bästa musiken! Babe och Okeeffe körde ett litet "Tiger Woods- ursäkter maraton"- riktigt kul var det tyckte jag, började med det omtalade voicemail som han sägs ha lämnat på en av tjejernas telefonsvarare och gick vidare till Shaggy - It wasn't me.....och så var det sång efter sång som passade in, love it! =)
Min syster var ju här i helgen, mysigt. Hon kommer tillbaka nästa vecka så ser fram emot det. Nu - choklad och film och försöka sova....need it!
Hoppas eran helg var fucking amazing också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0