Roligt åt hemskt

Jag funderade verkligen hårt på att fota mig själv efter jobbet, och lägga ut på bloggen...det var länge sen jag kände mig så sliten! Jag vet inte vad det är - kan inte klaga på jetlag längre ju. Alltid supertrött och seg, har säkert nåt virus i kroppen, dags att få svinisen kanske? About that, jag och Nathalie var och shoppade igår och träffade en snubbe hon känner, men inte sett på länge och han förklarade att: "Yeah, I got sick...the svineflu - it's wasnt as bad as everyone makes it seem!" och det påminnde mig om när em av mina barndomsvänner hade drömt att hon blev våldtagen och vaknade och sa: "Men! Det är ju inte så farligt som alla säger!" Guuuuud alltså, HA HA HA...inte för att ämnet är nåt att skratta åt, men älskar kommentaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0